Retourbeleid


Wij hopen natuurlijk dat u onze producten in goede orde ontvangt. Mocht u toch problemen ondervinden dan horen we dat graag z.s.m. en uiterlijk binnen 2 werkdagen van u per email op info@faircoffins.com of telefonisch op 024 202 24 30.

Bij producten met gebreken zullen wij in overleg zorgdragen voor vervanging van het gebrekkige product.  Wij nemen zo nodig het gebrekkige product kosteloos retour of u kunt het gebrekkige product kosteloos retour sturen naar fair coffins BV, Tarweweg 1F, 6534 AM  Nijmegen.

In principe nemen we geen producten retour, zie hiervoor ook de algemene voorwaarden. Indien bestelde producten al in productie zijn genomen (denk hierbij aan thema- of persoonlijke uitvaartkisten) en/of als het product is bezorgd kunnen wij deze niet meer retour nemen. Het product is op maat gemaakt voor u en/of is vanwege hygi├źnische redenen niet meer herbruikbaar/ verkoopbaar. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is is hiermee na een mondelinge overeenkomst, online bestelling, in productie, en/ of succesvolle betaling of aflevering definitief. 

Meer weten?

Hierboven omschrijven we de basis van ons retourbeleid. Voor de uitgebreide versie verwijzen we u graag naar onze algemene voorwaarden.

Vanaf 22 juli tot 9 augustus kunnen er geen themakisten of persoonlijke kisten besteld worden. Onze drukkerij is dan in verband met vakantie gesloten.

Advies nodig? Bel of mail ons gerust!